Wat eten we vandaag.......




Een lekkere donkerbruine bol, met verse zoete Hollandse aardbeien, en rabarbermoes.

Rabarbermoes a la Madelon

Rabarber
2 zakjes vanillesuiker
1 scheutje witte rum
Kaneelstokje (of kaneelpoeder)
1 eidooier

Rabarber wassen en met een klein laagje water opzetten tot het moes wordt.
Vanaf het begin een kaneelstokje meekoken.
Wanneer de rabarber moes is toevoegen: 2 zakjes vanillesuiker, 1 scheutje rum en een eidooier..
Goed roeren en laten afkoelen.

Eet smakelijk.
Groetjes
Madelon

Reacties

  1. Lekker.......de aardbeien en het brood dan............maar de rabarber moes..jakkes !!!.....fijne week ...lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Madelon, BH's gevonden bij de Hunkemoller. How hard can it be :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben wel benieuwd hoe de rabarber-moes smaakt. Mijn kinderen vinden rabarber met rozijnen altijd lekker dus wie weet is dit ook een goede tip!
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk... en dát heb ik nou nog nooit op: rabarber.
    Maar ik weet het goed gemaakt: jij een paar radijsjes van mij en ik wat rabarbermoes van jou. Wanneer spreken we af ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts