Een groot verschilletje...

Vandaag heb ik mijn belastingpapieren laten invullen, de uitkomst was niet zo succesvol als de afgelopen jaren met een verschil van maar liefst 3000 euro. Ik mocht nog van geluk spreken zei de meneer van de aangifte dat ik niet bij hoef te betalen, want iedereen is er erg op achteruitgegaan. Ok, als je het zo bekijkt tuurlijk heel fijn. Maar als je verwacht 3000 euro te krijgen en je krijgt het ineens niet meer.. Hmm...
Maar goed morgen weer een nieuwe dag en geld is tenslotte maar geld (zeg ik heel dapper ondertussen zingend in mijn hoofd... en we houden de moed erin).
Groetjes en een fijne week,
Madelon

Reacties

  1. Tjee Madelon.............wat een tegenvaller voor je !!

    Even slikken ditte toch?? en ja het is maar geld.............maar toch !!

    Ik ga naar mijn bedje ..................hoop dat je wel slaapt vannacht...........Lieve groetjes van mij.........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das knap waardeloos. Dit weekend ga ik zelf aan de slag met de formulieren. Hopelijk pakt het voor mij beter uit. Fijne dag ondanks de tegenvaller. Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is zeker een flinke tegenvaller,helaas weten er ook alles van.

    fijne dag vandaag,lieve groetjes inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Madelon, He wat een tegenvaller voor je zeg ! Kijk je had het geld nog niet maar misschien al wel hele leuke bestemmingen in je hoofd ervoor gehad. En dan opeens gaan je dromem in duigen. Erg jammer weer zoiets. Nou hopelijk ben je het nare gevoel snel kwijt. Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn broer vulde het formulier zelf in. Online via de belastingsite de gegevens en het programma binnenhalen. Hij sprong een gat in de lucht toen er uit kwam dat hij € 17.000 terugkreeg. En dit is geen typefout. Hij belde op of het goed kon zijn. En de hele familie was al een groot feest aan het plannen.

    Alleen toen mijn man en hij er nog eens goed naar keken, bleek er ergens iets niet goed in het programma te zitten. En ja hoor, geen feest, want hij krijgt nog wel iets terug, maar dat is veel minder. Te weinig om een feest te gevin in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts